r   e   k   l   a   m   a

Dziwny problem z gaźnikami CBR F3

Hurricane F1 PC19 (1987-1988), F1 PC23 (1989-1990), F2 PC25 (1991-1994), F3 PC31 (1995-1996), F3 PC31 (1997-1998), F4 PC35 (1999-2000), F4i PC35 (2001-2006), F Sport PC35 (2001-2002)

Moderatorzy: Majki, maciekx, prezes

Re: Dziwny problem z gaźnikami CBR F3

Postautor: uszu dodano: 30 lip 2019, 19:20

Bo synchro zawsze się robi na rozgrzanym silniku,czyli jak pierwszy raz załączy się wentylator dopiero zabierasz się za regulację,nie wcześniej,a z tym odpalaniem to proponuję jeszcze te zawory zrobić.
Awatar użytkownika
uszu
 
Posty: 1178
Rejestracja: 10 kwie 2009, 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Sprzęt: sc33
GG: 725001

Reklama

Re: Dziwny problem z gaźnikami CBR F3

Postautor: dani3lo dodano: 30 lip 2019, 21:02

Tak tak to wiem ze synchro tylko po konkretnym rozgrzaniu silnika. Chodzilo mi tylko czy to normalne ze na zimnym sa rozjechane zegary od Synchra? Tak zrobie. Sprawdze luzy zaworowe i dam znac jak to wyglada.
dani3lo
 
Posty: 19
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:24
Sprzęt: CBR F3

Poprzednia

Wróć do CBR 600F

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość