r   e   k   l   a   m   a

[F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Hurricane F1 PC19 (1987-1988), F1 PC23 (1989-1990), F2 PC25 (1991-1994), F3 PC31 (1995-1996), F3 PC31 (1997-1998), F4 PC35 (1999-2000), F4i PC35 (2001-2006), F Sport PC35 (2001-2002)

Moderatorzy: Majki, maciekx, prezes

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: Majki dodano: 18 lut 2016, 21:37

Wszystkie bezpieczniki są ok?
Z tego co piszesz to:
- iskra jest
- paliwo dochodzi
- to coś z gaźnikami musi być nie tak
łutututututututtutu...
Awatar użytkownika
Majki
Moderator
 
Posty: 4195
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:49
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt: Samoróbka

Reklama

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: Smolek dodano: 19 lut 2016, 23:03

Bezpieczniki... Hmm.
Jutro sprawdzę, bo coś sobie właśnie uświadomiłem z nimi związanego.

Dam znać.

----------------------------------------------
Bezpieczniki są całe. Nie mam już pojęcia co to może być.
Smolek
 
Posty: 32
Rejestracja: 24 paź 2015, 16:57
Sprzęt: f4

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: Majki dodano: 20 lut 2016, 09:59

Świecę sa mokre jak wykrecasz czy nie?
łutututututututtutu...
Awatar użytkownika
Majki
Moderator
 
Posty: 4195
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:49
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt: Samoróbka

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: Majki dodano: 20 lut 2016, 10:15

No fizyka kwantowa to to nie jest.
Masz dwa układy które muszą współgrać. Elektryka i dostarczenie paliwa.
1) Elektryka
Idąc od razu do sedna iskra na wszystkich 4 świecach jest?
Jeśli nie to sprawdzamy czy:
- przełączniki prawe na kierze są ok i włącznik zapłonu działa.
- cewkofajki czy idzie prad na swiece
- bezpieczniki
- odpalić bez regulatora napięcia
- jeśli iskra jest ale nie pali to może cewkofajki zamieniles stronami. Sprawdz oznaczenia cylindrow na kablach.
2) Jak odłączysz wąż paliwowy od gaznikow i zaczniesz kręcić to paliwo leci?
- jak nie to czy buczy pompa po przekreceniu kluczyka, czy się nie grzeje. Jesli powyzsze sie sprawdzi to zestaw naprawczy tourmaxa
- sprawdzić czy bak się nie zasysa, po otwarciu z kluczyka nie może syknac
- sprawdzic filtr paliwa i kierunek jego montażu
- jak paliwo dochodzi do gaznikow to sprawdzić czy śruba od wolnych obrotów nie jest zbytnio wkrecona
- gazniki rozebrać wyczyścić, wyregulowac, zsynchronizowac,
łutututututututtutu...
Awatar użytkownika
Majki
Moderator
 
Posty: 4195
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:49
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt: Samoróbka

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: misiek_94 dodano: 20 lut 2016, 10:16

Kolego miałem ten sam problem co Ty ;) zmień świece a zobaczysz ,że będzie dobrze . Co chce przez to powiedzieć ,a więc zmieniałem piec u siebie i jak już miałem go w ramie to założyłem stare świece z pierwszego pieca na którym jeździłem ;) to mówię muszą być dobre nie ma opcji no ale cóż chce odpalić moto ani drgnie potem dałem mu plaka moto kichło no dobra odpaliło ale nadal lipa mówię sobie ,że może nie dochodzi paliwo więć odkręcam wszystkie świece i bez pośrednio strzykawką psikłem paliwa na tłoki w cztery komory wiadomo i co moto odpaliło lecz na ssaniu i efekt chodzenia jak ,, traktor " nie na wszystkie gary po spuszczeniu z ssania moto gasło . A ,że miałem drugi komplet świec to założyłem ( aha dodaje ,że na starych świecach iskra była lecz wydaje mi się ,że jak koledzy pisali wyżej mogła się źle wypalić przez zimowe odpalanie moto na chwilę lub z innych przyczyn ) no i co po założeniu świec moto bez zająknięcia odpaliło ;) oczywiście zrzuciłem z ssania i silniczek pracuje ładnie ;) a co do efektu chodzenia ,, traktora " gdy odpalasz moto przy zdjętym airboxie to zatkaj te 4 wężyki co są wpinane w airbox ( chodzi mi o te co się podpina je aby synchronizować gaźniki wchodzą w kanały ssące będziesz je widział ) bo jak masz je wypięte i odpalasz moto to ci powietrze przez nie wali i uzyskasz ten efekt też ja tak miałem i nie wiedziałem co jest aż zbladłem :D . Mam nadzieje ,że pomogłem ;) :moto:
Pozdrawiam Misiek : ).

Jeżeli kiedyś zginę ,a krzyż stanie przy drodze
nagrobek będzie piękny ,,On zginął na motorze''
Pasjonata , miłośnik motocykli aż do śmierci... <3
Awatar użytkownika
misiek_94
 
Posty: 1107
Rejestracja: 08 cze 2010, 19:22
Lokalizacja: Będzin W.Śląskie
Sprzęt: Honda CBR F4

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: Smolek dodano: 22 lut 2016, 14:56

Dzięki koledzy za całą pomoc!
Dzisiaj założyłem z ciekawości stare świece i poskładałem całość do kupy. Od razu zaskoczyła!

No to teraz tylko zamówić nowe świece i nie popełnić znowu tego samego błędu. :)
Ostatnio zmieniony 01 mar 2016, 21:59 przez Smolek, łącznie zmieniany 1 raz
Smolek
 
Posty: 32
Rejestracja: 24 paź 2015, 16:57
Sprzęt: f4

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: mano88 dodano: 01 mar 2016, 16:37

Czesc, a ma ktos pomysl co by to moglo byc... Jak pojezdze parenascie minut i sie motor serio dobrze dogrzeje, to gasnie i odpala dopiero jak sie schlodzi. Zanim zgasnie jakby mu ktos odcial paliwo, a takze jakby jechal na dwa gary. Pozniej na chlodniaka znowu pieknie wszystko jezdzi..
Pisalem juz tu gdzies na forum o tym i zmienilem regulator napiecia, ale to nie bylo to.
Swiece mam stare, z 2-3lata maja.
Wyczytalem, ze byc moze moze to byc wina nieregulowanych gaznikow, ze jak sie nagrzeje to sie rozszerzaja i wszystko pada, a jak sie ostudzza to znowu idzie leciec. Moze to byc regulacja? Czy moze wina lezy po stronie jakiegos czujnika temperatury (o ile taki jest), albo jakiekolwiek innego?
Za niedlugo sezon. Mam dosc odpalania moto w obawie, ze na trasie mi zgasnie i bede czekal 2h az wystygnie.
mano88
 
Posty: 27
Rejestracja: 04 sie 2012, 13:05
Lokalizacja: pruchna
Sprzęt: F4

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: Majki dodano: 01 mar 2016, 17:07

Masz dalej problem z ładowaniem i regulatorem. Przeanalizowałem twoje posty i szukałeś na upartego używki sprawnej co jest błędem nie mniejszym niż kupowanie na chybił trafił chińskiego zamiennika.
Jak nie kupisz dobrego reglera to nie pojedziesz... Najlepiej sprawdź jakie masz ładowanie i przekonasz się że to wina prądu.

Dodatkowo jak zagrzejesz moto albo ci już zgaśnie to pomacaj sobie regulator napięcia, weź ze sobą jajka to przy okazji jajeczniczkę usmażysz :)
łutututututututtutu...
Awatar użytkownika
Majki
Moderator
 
Posty: 4195
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:49
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt: Samoróbka

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: mano88 dodano: 01 mar 2016, 17:35

dzieki za odpowiedz, ale ja w tych postach nie napisalem skad dorwalem regulator.
Kupilem go w sklepie typowo motoryzacyjnym, Olek motocykle w goczalkowicach. Dokladnie nie pamietam ile dalem, ale z 200zł na pewno.
Po wymianie jakby mi sie udalo zrobic dluzsza trase i wszystko bylo ok, ale pozniej znowu dzialo sie to samo. A watpie, ze mi sprzedali jakis badziew bo mieli dwa modele, drozszy (niby lepszy) i tanszy, ktorego nie kupilem ze wzgledu na to, ze wszyscy tu woleli dolozyc do porzadniejszego i tez tak zrobilem.
Pradu ci nie pomierze, bo chocby mi ktos dal miernik to i tak nie wiedzialbym jak go uzyc, bo elektryk ze mnie zaden hehe.

Na upartego moge odkrecic zadupek i zrobic fotke tego regulatora. Jak dobrze pamietam, jest juz zeberkowany.
Dodam, ze te objawy co sie dzialy na starym calkowicie ustapily, oprocz gasniecia moto po dluzszej trasie (czyli nie miga mi nic dziwnego, wskazniki nie faluja bez powodu itp. Mam nawet nowy aku).

edit:
Obrazek
teraz sie mi przypomnialol, ze to wlasnie jakby do ducati jest, ze ludzie do cbr to kupuja i pasuje. Tak mi w sklepie gadal wtedy.
mano88
 
Posty: 27
Rejestracja: 04 sie 2012, 13:05
Lokalizacja: pruchna
Sprzęt: F4

Reklama

Re: [F1,F2,F3,F4] Moja Honda nie pali

Postautor: Majki dodano: 01 mar 2016, 18:34

Nie jest to do ducati :) po prostu tak się nazywa firma Ducati Energia ja i siebie obecnie również taki mam i daje radę. Firma dobra więc zwracam honor :) Miernik za 10zł z byle marketu i potem to masz pięknie w serwisowce opisane. Sprawdzenie jest banalne a da Ci pewność czy to nie wina prądu. Może tak być ze ten regulator mimo że super firmy też jest strzelony, a szkoda by było nie zareklamować i przy okazji ubić kolejny aku. Opisz więcej jakie objawy czy moto łapie mula, czy sam gaśnie po porządnym rozgrzaniu? Im więcej szczegółów tym łatwiej stawiać tarota na odległość ;)
łutututututututtutu...
Awatar użytkownika
Majki
Moderator
 
Posty: 4195
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:49
Lokalizacja: Łódź
Sprzęt: Samoróbka

PoprzedniaNastępna

Wróć do CBR 600F

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron