r   e   k   l   a   m   a

stawianie na gume cbr600f4

Stawiasz "pierwsze kroki" na dwóch kółkach ? A może chciał byś spróbować jazdy wyczynowej ?

Moderatorzy: Majki, maciekx, prezes, qiun

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: Adam cbr dodano: 14 kwie 2016, 15:29

kolega pewnie happy że mu sprzęta zgruzowałeś? :piwo:
Awatar użytkownika
Adam cbr
 
Posty: 604
Rejestracja: 15 lip 2011, 05:51
Lokalizacja: WWA
Sprzęt: R1 RN102

Reklama

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: Dziadek90 dodano: 19 kwie 2016, 23:35

Wiktors82 - brawo ty ! :) swoją drogą wyobrażam sobie jak ci teraz głupio musi być, niorąc pod uwagę że koledze maszyne załatwiłeś na rozpoczęcie sezonu. Szczęście, że chyba nic poważnego ci się nie stało,ale żeby tak cudzym sprzetem?.. Nie czaje. :lol2:
Dziadek90
 
Posty: 23
Rejestracja: 28 gru 2015, 23:04
Lokalizacja: Wrocław / Żagań / Zielona Góra
Sprzęt: Cbr 600rr

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: Sebastianooo dodano: 09 maja 2016, 19:17

Panowie, problem jest taki- wiem jak wyrwać f4 na koło (na razie gaz), ale nie wiem jak utrzymywać się na tym kole operując manetą.
Przykładowo - jadę na 1. biegu, moto przyspiesza, wyczuwam moment, odpuszczam gaz, otwieram manetkę gwałtownie i idzie na koło aż miło, tylko, że wiem o tym, że jakbym nie odpuścił, to zaliczyłbym plecy.
I teraz moje pytanie takie jak wyrywać na to koło, żeby swobodnie sobie jechać na gumie?
pzdr
Sebastianooo
 
Posty: 11
Rejestracja: 28 lip 2013, 11:13
Lokalizacja: wlkp
Sprzęt: CBR F4

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: Sewko dodano: 09 maja 2016, 19:49

Może ci się po prostu wydawać, że jesteś wysoko i odpuszczasz, a w rzeczywistości koło jest pół metra nad ziemią. Najlepiej się nagraj :P.
Awatar użytkownika
Sewko
 
Posty: 157
Rejestracja: 07 kwie 2015, 13:23
Lokalizacja: Wadowice\Kraków
Sprzęt: CBR 600 F3

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: Sebastianooo dodano: 10 maja 2016, 02:04

Mam kilka nagrań i jest już w miarę nieźle, ale moje pytanie dotyczyło tego, jak balansować manetką, by przejechać kilkadziesiąt metrów, a nie tylko podbić i opadać : ))
Sebastianooo
 
Posty: 11
Rejestracja: 28 lip 2013, 11:13
Lokalizacja: wlkp
Sprzęt: CBR F4

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: Sewko dodano: 10 maja 2016, 12:42

Żeby jeździć sobie na kole elegancko musisz dojść do punktu balansu, stąd mój post. Pokazałbyś te nagrania?
Awatar użytkownika
Sewko
 
Posty: 157
Rejestracja: 07 kwie 2015, 13:23
Lokalizacja: Wadowice\Kraków
Sprzęt: CBR 600 F3

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: Sebastianooo dodano: 27 maja 2016, 21:53

http://pokazywarka.pl/ba2e0r/

Taki to stan na 27.05.2016;)
nadal jakoś ciężko mam nauczyć się balansu manetką... :/
Sebastianooo
 
Posty: 11
Rejestracja: 28 lip 2013, 11:13
Lokalizacja: wlkp
Sprzęt: CBR F4

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: CBROLKUSZ dodano: 27 maja 2016, 22:47

To jest takie minimum, tu dopiero guma się zaczyna :moto: Wyżej podniesiesz dalej pojedziesz, te ruchy manetką to sobie obczaj stopniowo bo na pewno czujesz już jaki przód jest leciutki, musisz swoje wyjeździć.
Awatar użytkownika
CBROLKUSZ
 
Posty: 138
Rejestracja: 10 lis 2011, 18:28
Sprzęt: CBR 929

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: Duke Nukem dodano: 05 cze 2016, 17:42

Przerabialiście smarowanie czy bez tego gumujecie? :P
Duke Nukem
 
Posty: 24
Rejestracja: 27 maja 2016, 17:08
Sprzęt: F4i
GG: 924143

Reklama

Re: stawianie na gume cbr600f4

Postautor: taksobie dodano: 18 lip 2016, 19:39

Witam. Chciałbym odgrzać temat. Mam dwa pytania. Uczę się siedzącego ze sprzęgła z pierwszego biegu i jestem już na etapie stawiania dość wysoko i utrzymywania przez kilka sekund. Do punktu równowagi mi jeszcze brakuje. Prędkość to z reguły ok 40. Moje pytania:

1. Słyszałem różne wersje co do użycia tylnego hamulca w trakcie wheelie. Jedna mówi, że wysokość reguluję gazem, a tylny hamulec jest tylko na awaryjne sytuacje (jakbym miał lecieć w tył). Druga opcja którą niedawno słyszałem mówi, że tylnego używam nie tylko awaryjnie, ale już do utrzymania równowagi. W sensie strzał ze sprzęgła w górę, potem zwiększam wysokość gazem, a kiedy nie chcę już wyżej unosić nie ruszam gazu, a używam tylnego hamulca. Jak to jest?

2. Drugie pytanie brzmi jak wygląda wheelie ze sprzęgła na drugim biegu na f4? Szczerze to za cholerę to mi nie wychodzi. Tu prędkość mam większą, obrotów też więcej daję, staram się szybko puszczać sprzęgło, ale nawet nie drgnie. Siedzę na przednim miejscu choć maksymalnie odchylony w tył. Waga 85kg. Żadnego ciągnięcia kiery ani wykorzystania przedniego zawieszenia do odbicia nie wykorzystuję. Szczerze mówiąc to wolałbym się tego nauczyć bez tego. O ile jest to możliwe w tym modelu.

Z góry dzięki na pomoc.
Awatar użytkownika
taksobie
 
Posty: 12
Rejestracja: 16 cze 2015, 07:33
Sprzęt: CBR600 2000

PoprzedniaNastępna

Wróć do Technika jazdy, stunt

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości