autor: uszu dodano: 20 sty 2019, 23:11
Miałem okazję przejechać się każdym z ww. motocykli
F4 99r. silnik PC 35,typowa honda z "jeszcze " wygodną pozycją,dobra w zakręty,gorzej manewruje się w mieście
F4i sport 03r to samo co wyżej tyle że wtrysk i dzielona kanapa,reakcja na manetkę lepsza,reszta jak powyżej
hornet 600 PC 41 05r. pozycja bardziej wyprostowana i nogi mało co zgięte przez co w turystyce nie męczy przy optymalnej prędkości do 120km/h, potem walka z wiatrem chyba że położysz się na baku.Mnie najbardziej urzekło hamowanie silnikiem w hornecie,po odpuszczeniu manety dość fajnie wbija ręce w kierownicę,przez co trzeba dobrze wyczuć sprzęta co w zakręcie nie odpuścisz.
Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny silników są nie mal identyczne i serwis nie sprawia problemów,jeśli chodzi o gaźniki to ustawienia mają praktycznie te same jak i płytki zaworowe 7,48.Zależy czego oczekujesz od moto,jeśli w trasy na spokojnie i na miasto to hornet,a jeśli torowanie,winklowanie i zapierdalanie to f4 lub f4i ewentualnie wtrysk f4i sporta.